Kacajok

Megéri hazudni magdnak?
Hagyni naívan élni.
Míg el nem botlik,
Bele a valóságba.
Egyedül.
~
Hálás deista lettem.
~
Csak a környezeted van rád hatással.
~
Nem hagyhattok itt egyedül.
Itt.
Itt egyedül nem hagyhattok.
Nem.
Egyedül nem hagyattok itt.
Hagyhattok.
Hagyhattok itt, de nem egyedül.
Egyedül.
~
Én bóbitám:

Bóbita, Bóbita táncolt,
Körben az angyalok ültek,
Béka hadak fuvoláztak,
Sáska hadak hegedültek.

Bóbita, Bóbita játszott,
Szárnyat igézett malacra,
Ráült, ígért neki csókot,
Röptette és kikacagta.

Bóbita, Bóbita épít,
Hajnali ködfal a vára,
Termeiben sok a vendég,
Törpe király fia, lánya.

Bóbita, Bóbita álmos,
Elpihen őszi levélen,
Két csiga nem őrzi az álmát,
Szunnyad az ág sűrűjében.
Én még emlélszem, 
A kacajokra.
A dolgozó szoba duruzsolására,
Amit csak rikán hallhattam belülről.
A szárított narancs illatára,
A kilátásra, amit sose tudtam megérteni.
A játékaimra,
Mikor még minden az volt.
Az én kacatjaim.
Kacajaim.
~
Újra,
Mégegyszer.
Vegyszer
Életemben.
Méretemben
Vérem rebben.
Kicsiny voltam,
Kicsi voltam,
Habzsoltam.
Tapsoltam,
Érted.
Mérted.
Duzzad, 
Fáj.
Nyúzzad.
Nyúzott táj.
Zúzzad.
Zúzott táj.
Húzott, nyúzott, zúzott báj.
Szép.
Ép?
Csodás.









Megjegyzések