6 képtelen dolog


#1
Nekem - mondta - van egy virágom, azt naponta megöntözöm. Van három vulkánom, azokat hetente kipucolom; mert azt is kipucolom, amelyik kialudt. Sosem lehet tudni. A vulkánjaimnak is meg a virágomnak is hasznukra válik, hogy birtoklom őket. Te azonban nem vagy hasznukra a csillagoknak.
#2
Hát ember ez? Dehogy ember! Gomba!
#3
Minden virág csupa ellentmondás. De én még sokkal fiatalabb voltam, semhogy szeretni tudtam volna!
#4
Másnap visszajött a kis herceg.

- Jobb lett volna, ha ugyanabban az időben jössz - mondta a róka. - Ha például délután négykor érkezel majd, én már háromkor elkezdek örülni. Minél előrébb halad az idő, annál boldogabb leszek. Négykor már tele leszek izgalommal és aggodalommal; fölfedezem, milyen drága kincs a boldogság. De ha csak úgy, akármikor jössz, sosem fogom tudni, hány órára öltöztessem díszbe a szívemet...
#5
- A csillagok szépek. Attól, hogy van rajtuk egy láthatatlan virág...
#6
Ajkához emelte a vödröt. Hunyt szemmel ivott. Olyan volt ez, mint egy ünnep. Ez a víz más volt, több volt puszta italnál. A csillagok alatti vándorlásból született, a csiga énekéből, a karom megfeszített erejéből. Olyan jólesett a szívnek, mint egy ajándék.
~
Útközben összebarátkoztam egy csíkkal.
~
"Szörnyűnek érzem én,
Oh, mily szörnyű.
Szörnyű vagy te meg én,
miért ily könnyű e szívnek otthonra lelni."
~
"We're in a natural spring
With this gentle sting between us."
~
- Fura vagy te lány.
- Nem is. (... csak tétova.)
~
" Te mondod a te tudományodat,
én elmondom az enyémet,
csináljunk valami közöset,
és játsszunk."
- Apu
~
Akkor vagy igazi szülő, hogy ha mindjárt csődbe mész monopolyban, de még mindig szívesen játszol a gyerekeid miatt! 


~
Lehetsz derűs senki!
~
A reakciót kiváltó akció elvárja, hogy a válasz alátámassza a saját hozzáállását.
~
Legyél.
Egyél meg!
Állj!
Hatnak rám.
Nyaknak szám,
Nincsen szám
Mennyire.
Ennyire.
Ennyire nem tudom.

Legyél.
Egyél meg!
Szólj!
Tolj bele.
Folyj tele,
Tele.
Csurig szóval.
Szóval?
Szóval nem tudom.

Legyél.
Egyél meg!
Fogyj!
El.
Fel.
Kell.
-ell.
-ll.
-l.
~
" Megesik néhanapján, hogy reggeli előtt 6 képtelen dolog is eszembe jut."
- Alíz csodaországban 


Megjegyzések