Magával von!

Nem hasonlítunk, csak ugyanúgy ráncosodunk.
~
"- Uram, ha nem sértem meg a kérdéssel, miért pont egy doboz?
- ‎Az otthona is egy doboz. A kocsija egy kerekeken guruló doboz, munkába hajt vele, haza hajt vele. Az otthonában ülve is egy dobozt bámul. Addig rombolja lelkét, míg a doboz, ami a teste, végleg elfonnyad. Aztán meghal, amikoris belehelyezik egy utolsó dobozba, ahol lassan bomlani kezd.
- ‎Ha így nézzül, akkor ez meglehetősen lehangoló.
- ‎Akkor ne nézze így. Tekintse átmeneti létállapotnak." - A doboz c. film
~
Maga az elvontság.
Magával von.

~
Azért nem, mert tudtam veled tervezni!
~
Reggel arra keltem, hogy átkarol a biztonság.
Magához szorít, mintha szüksége lenne arra, hogy biztonságban tartson.
Élveztem, mert tudtam, hogy ha kimegy azon a fehérkeretes üvegajtón, amit hang nélkül képtelenség volt becsukni, akkor eltűnik az
, amiben egy "maradék" este alatt bíztam.
...De már csak bokáját látam a küszöböt átlépni.
~
Ide a sarokba szeretnék egy házat.
~
Aranyos a burok,
Túl az üvegen a szépek és gazdagok,
Koldusok, vagyonok,
Egymásba harapva, mint a fej és a farok.
Szabadság, szerelem,
Mind a kettő arca ott van a pénzeden.
Türelem, nagy a türelem,
Hogyha mindkettőt mégis szeretem.

Terjed a pénz szaga hét országon,
Büszke a bankos a bőrdíványon.
Alszik a lány, feje szépen billen,
Kétezer év tudomány felszisszen.

Nap helyét foglalod,
Kicsi Mammon, minden körülötted forog.
Az idő újra vigyorog,
Elrepül az ész, messze csavarog.
-
Ghymes: A pénz szaga - kelet-nyugati átjáró
~
~
Nagyon egyetértek
ezzel a tájjal.
Pont úgy domborodik, ahogy elképzelem. 
~
Mi a.......... dörgés.
~
Csókoltál már szeretetből?
Nem vall rájuk tökéletesség.
~
Lehelletnyi  vég-
tagok összefonódása.
~

~
"(...), az az elbújtatott komoly nő, ami nem mindenkinek nyilvánul meg (...)."


Megjegyzések