Kötél

Letagadhatatlan tükörkép.
~
Tehát kimondhatjuk, hogy nincs nincs.
~
Egy kötél.
Ami unalmában visszaránt.
~
Már elértem, hogy ne marasztaljon.
Elértem már, hogy ne marasztaljon.
Elértem, hogy már ne marasztaljon.
Elértem, hogy ne marasztaljon már.
"Olyan hatással vagy rám,
 mint a koffein egy hétfő reggelen."
(~ Marci)
~
És egész végig csak annyi kellett volna tennünk,
 hogy a "közöst" berakjuk a közösbe.
~
"Egy csésze nap"
(~Anna)
~
"Van olyan,
hogy egy tányér olyan koszos,
hogy érdemesebb eltörni,
mint elmosni?"
(~ Egy másik Virág)
~
Sebes lett a nyelvem.
Kéne egy Kazinczy, hogy megjavítsa.
~
Kimért és kegyes.
~
" Nem én mentem el veled,
te maradtál nálam." (~Quimby)
~
- Mik jutottak eszedbe?
- Csak ilyen hangulatok.
~
"Szeretnék 10 gramm hősnőt."
~
- Ne legyél báb.
Tudod, ami pillangó.
~
- Próbálod oldani a hangulatot egy-két kacajjal?
~
Lehet, hogy az egész történelem csak egy kognitív torzítás? 
~
- A lány, aki úgy eszi a camambert, mint egy szendvicset?
- ‎Igen ő.
~
Mosoly


Megjegyzések