Édes mindegy

Édes mindegy.
~
Zsákutcából nem lesz autópálya.
~
KEDV:

Napsütéses nap.
A zöld is nagyon fű.
A kék is nagyon ég.
Még, még, még.
Itt padoljunk le az ülre.
Züll.
Lesz, lesz.
Ne hozz semmit,
Vigyél.
Fényembe világít a szem.
Asszem elaludtam.
Tudtam.
Minden könyvetlen olvasásból.
Minden szótlan hibából.
Báb.
Hibábatlan.
Ez egy élő színházas ember.
Nem kellenek bábítható irányok.
Csak padoljunk az ülön,
És napoljuk az élvezetet.
~
Ráült a mellkasomra a magányosság.
Néha lefekvés előtt idekucorodik,
és hallgat.
Hallgatja, ahogy egyre zaklatottabban szuszog a fekvő helye.
Tudja, hallja, hogy fél.
Idebújik, mert egyedül van.
Könnytől áztatott puha helye.
Mégis jobb neki a sarokban, a szekrény mögött.
Még ha hideg is.
Egyedül hagyott magányosság.
~
Ne gyere,
míg nem tanultam meg.
Ne taníts,
Te már csak tapasztalj.
~
Édes mindegy vagy.
Édes is,
Mindegy is.
~
Egyszerűen. 
Én is így szeretnék szeretni.
~
Becsukom a szirmaim.
Végülis, nem kell mindig virágoznom.
~
- Én? Hisz oly sok Virág van még a földön.
Szebbek, csodásabbak mint én valaha is leszek.





Megjegyzések