Kurva

Kedves Kedves!

Nem tudom, tudod-e mit jelent egy nőiesség megcsorbítása, mi kell ahhoz, hogy egy nőtől elvegyék legbecsesebb kincsét, magát a női mivoltának legkellemesebbjét, a báját.
Ha nem is tudtad, akkor is használtad, és elvetted tőlem száz csöpnyi szóval, 5 betűs pokollal azt, ami kellemessé teszi társaságom.
Oly sokszor lett e szó nevem mellé biggyesztve, hogy kételkednem kellett abban, tényleg nem lettem e az. Nem, de haragos szavaid, melyek engem más szemében nőtlen nővé tettek, az idő mulásával, és vissza-vissza térő jellegével - mert, hát te sem lettél érettebb soha - elbizonytalanították saját tudatom, ami öreg november 28-tól gyökerezően faként kapaszkodott a földje értékeibe, biztos minden viharra készen. Nem vagyok az.
Te nem 1, nem kettő, talán sokkal több mint 3 éven keresztül kergettél e metafórával, és szépen lassan lehámoztad rólam ily módon a velem született magabiztosságom külsejét.
Nő vagyok, de tényleg az e akinek azok mondanak miattad, akik talán kevesebbet szóltak ha hozzám mint 5 betű.
Jellemed miatt, képes voltam elhallgatni a legfájdalmasabb dolgot, amit okozni lehet egy nőnek. Képes voltam csöndben félni, mindenkitől abban a kis térben, aki veled beszélt.
Sosem mondtam neked, sosem lettem annyira kellemetlenül nőietlen, olyan tisztességtelen kurva a szavaimmal feléd, hogy elmondjam neked:
"Ha talán haragod hangszórója ez, tudod-e mit jelent egy nőiesség megcsorbítása, te lelkek hím-kurvája?"

Edvard Munch
Woman looking in the mirror

Megjegyzések