Agyam benő


Csöndben vagyok,
Elsodor máris a zaj.
Jelet hagyok,
Átírja a zivatar.
Elvesztett gyerekkorom
Krétáit el morozsolom.
Holnap felnőtt ruhákban
Gyermekként mászok fára.

Borítson be a mező.
Erőltetett esztendő.
Szélén járok a mának.
Rajtam nem fog a bánat.
Siessünk valahova.
Ne látszon lábad nyoma.
Mert ha egyszer észre vesz,
Te is felnőtté meredsz. 

Csöndben vagyok,
Elsodor máris a zaj.
Jelet hagyok,
Átírja a zivatar.
Elvesztett gyerekkorom
Krétáit el morozsolom.
Holnap felnőtt ruhákban,
Gyermekként mászok fára.

Minden útnak árnyéka, 
Mindennek van szándéka.
Akkor is ha nem eszel,
Te is felelős leszel.  
Félre dobott az idő,
Csorba ez a miliő.
Minden nappal megvisel,
Nyakkendőket is cipel. 

~
Ehetetlen néha számomra az, minden felnőtt mennyire gyerek, mégsem tudnak játszani 

~
Nekem nem kell pihenés, én nem szeretek pihenni - Ani

~
Megint egy nagy nehézséggel könnyebb. 

~
Bárcsak irigykednél. Bárcsak tudnád. Bárcsak értenéd. Bárcsak rálátnál. Bár csak presztízs. 
Bárcsak nem mentetted volna bőröd. Bár csak erkölcs. Bárcsak tisztelnélek. Bárcsak igaz lenne. Bárcsak felvállalnád. Bárcsak felismernéd. Bár csak bocsánat. Bár csak érdek. Bárcsak ismernéd. Bárcsak ismernél. 
Bár csak büszkeség. Bárcsak látnád magad bennem. Bár csak tettem azért. Bárcsak látnád. Bárcsak büszke lennél mennyi mindent hagytam hátra belőled. Bár csak megtartottam. Bárcsak küzdenék. Bárcsak meggyógyítanád. Bárcsak elismernéd. Bár csak fáj. Bár csak méltányosság. Bár csak nem teszed meg. Bár csak nem tudod. Bár csak én tudnám. Bárcsak jóban lennénk. Bárcsak ne lenne bűntudat. Bárcsak apám lennél. Bár csak meghasonulnom magammal. Bárcsak feltétel nélkül szeretnél. Bár csak nevelés. Bár csak alkotok. Bárcsak változnál. Bár csak változtam. Bárcsak segítenél. Bár csak feltételek nélkül. 
Bár csak fekete bárány. Bárcsak felnőnél. Bár csak felnőttem. Bárcsak felszabadult lennél annyira mint én. Bárcsak együtt lehetnénk felszabadultak. 

~
Papa mindig azt mondta:
Olyan még nem volt, hogy ne lett volna sehogy.



Megjegyzések